Problem spamu rozwiązany



Męczący wszystkich – od pojedyńczych użytkowników do korporacji o zasięgu globalnym – problem niechcianej korespondencji reklamowej, czyli spamu, został rozwiązany. Dokonała tego firma eProvisia LLC. Za niewielką opłatą każdy może otrzymać swoją pocztę oczyszczoną ze wszelkich śmieci. Firma oferuje również możliwość odrzucania przesyłek nie będących spamem, ale niepożądanych przez odbiorcę – np. prywatnej korespondencji przychodzącej na adresy firmowe.

eProvisia LLC uczyniła to dzięki wykorzystaniu do sortowania poczty najdoskonalszego filtra wynalezionego przez przyrodę – ludzkiego mózgu. Firma gwarantuje 100% skuteczność w wykrywaniu spamu i nie jest to czcza obietnica!


Archived comments:

Stefan z Bygdoszczy 2004-09-19 02:10:17

Rewelacja! :P

Krystek 2004-09-19 02:20:30

A co z prywatnością korespondencji? Outsourcing rządzi. Większość zadań można zlecić na zewnąrz. Sortowanie poczty też.

zgoda (jarek) 2004-09-19 07:43:17

lcamtuf jest 3vil. Ale może zrobi na tym kasę. ;)

zdzichuBG 2004-09-19 10:56:06

Krystek: eProvisia jest właśnie taką firmą outsourcingowo przeglądającą pocztę. Co do prywatności: przesyłka jest własnością odbiorcy, i ma on pełne prawo dysponowania nią. Może opublikować na WWW albo przekazać komuś do posortowania. W przypadku korespondencji firmowej, przesyłka jest własnością firmy, więc tym bardziej nie ma potrzeby zachowywania jakieś prywatności.

Krystek 2004-09-19 16:30:35

No, w przypadku poczty firmowej zgadzam się jak najbardziej. Szczególnie kiedy korespondencja idzie w tysiące maili.

Janek Evilski 2004-09-22 00:34:39

http://ipvision.webpark.pl/

Comments


Comments powered by Disqus