<i>Od jednej z mieszkanek Poznania usłyszeliśmy ostatnio opis działań marketi...
Od jednej z mieszkanek Poznania usłyszeliśmy ostatnio opis działań marketingowych jakie prowadzi poznański ZTM w celu przekonania Poznaniaków do karty nowej karty PEKA. Na początkowym przystanku Pestki, czyli poznańskiego szybkiego tramwaju, wsiada grupa osób, pomiędzy którymi “przypadkiem” nawiązuje się rozmowa-narzekanie na nową kartę PEKA. Pomału jednak, wraz z postępem rozmowy, narzekająca w grupie osoba jest bombardowana argumentami za kartą PEKA i koniec końców dochodzi do wniosku, że to dobre rozwiązanie. Taki “szeptany” marketing być może i działa dobrze na przypadkowych pasażerów pestki — ale nie na osoby które codziennie podróżują tą trasą i miały przyjemność spotkać “szeptające” osoby już kilka razy…
» Poznańska karta miejska PEKA a nabicie debetu (oraz dzisiejszy pożar w serwerowni) -- Niebezpiecznik.pl --
Shared with: Public
Comments
Comments powered by Disqus